tisdag 14 februari 2012

Grann grejer.......


Jag fann ajs drops hos min granne i husvagnen bredvid i helgen........
Han hade liksom dekorerat hela fönstret med en isgardin. 
Jag tyckte det var riktigt snyggt och riktigt coolt....
Och coolast av allt jag får VÅR känslor då det droppar ur istapparna.
Härliga tider ljuvliga tider...


Bakom den här snöväggen döljer sig en annan grannes husvagn.
 Också lite cool tyckte jag som var tvungen fota lurendrejeriet (träd skuggan)
 - hahaha.... kul bild i mina ögon.


Också coolt var att min granne hemma, han fick sin skorsten tatuerad förra helgen.... 


Kung Bore slog ju till  och bjöd på 36 minus. 
Och vips hade han fått färgen att flagna och göra ett konstverk på skorstenen.
Och min granne gick omkring och undrade vad det flög för svarta flagor på gården.
 Han som har jordvärme.
Tur Sherlock Holmes kom hem och löste hans funderingar direktli.

Fattar inte varför den där tatuering drog till sig min blick direkt vi backade in på vår gård. 
Men kolla Hälge sitter på Henkes skorsten sa jag till gubben.
 Ja jag såg Hälge först......men fantasin kan få en att se lite av varje så vad ser du??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!