tisdag 20 mars 2012

Men jäklar vad pittoreskt Gardasjön...

Men Hurra!
Klackarna i taket.
Jädrar annackka..
 Tänk vilken tur att jag, precis just jag. 
Har blivit utvald!!!
Börjar packa resväskan direktliii....

Kan knappt bärga mig 
ska få se slott borgar och ruiner,
kultur och historia och shopping i Milano.
OH lyllo jag.....
GRATIS!



Bara en sak jag tycker är  konstig , det har hänt en gång tidigare också. 
Utvald att få följa med alldeles gratis.. 
Gratis resa till Gardasjön. 
Utflykter med guider och få se Italiens mest spännande områden. 

Alltså jag måste ju bara vara den lyckligaste av alla.
Som har så tur så jag "vinner" igen.


Tack snälla snälla som tror att det är korsdrag 
rätt genom öronen.....
tänker inte ens nämna namnet på "Vinst utdelaren"
här blire ingen gratis reklam.
Sorry!

Näee vi kör på som vanligt i sommar vi.
Heja KONGEN!

3 kommentarer:

  1. Ja du, tänk vad mycket man vinner och varje dag! Den dagen då man ger mig vinsten i handen här hemma då skall jag tro på det, under tiden försvinner sådana grattis mejl direkt! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja men jösses... tänk vilken tur du har :) Vad tror dom egentligen?
    Håller med dej - Heja Kongen!
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hade jag inte varit så väluppfostrad så hade jag svurit en lång ramsa,jag har nämligen "vunnit" både laptoppar o kameror men de måste ha kommit bort på posten.....Inte! Retar gallfber på mig sånt här,grrr!
    Dig önskar jag en skön dag!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!