söndag 29 januari 2012

Apropå skit saker......

IBLAND BLIRE LIKSOM BARA SKIT........

Tre ggr. i rad... alltså....man tror inte det är möjligt men det är det!
Skickar gubben att handla och med på listan står toapapper, hem kommer han med hushållspapper gång  på gång... jaja det går ju åt det med. Jag vet han är läskunnig men av någon anledning verkar han totalt blind då det gäller dessa två artiklar....

Men så ser vi ÖBs annons super billigt Lambi toapappaer... dit skickar jag  min käre make och nu ska här laddas så han slipper höra att han bara köper fel på ett tag. 4 BIGGA  förpackningar kommer han hem med stolt som en tupp!! Äntligen !!!! Han har lyckats..... visslar nöjd och jag tänker så bra då.

Genast rycker han upp en förpackning inne på "lilltoan" och vrålet jag hör gör ju klart för mig att nåt inte står rätt till liksom........... MEN VA I HELLVETEEE..... Det står ju Lambi på lika förbannat äre hushålls papper....

MEN HALLÅ?????? Dom tillverkar nog inte bara toapapper dear one! Man bör nog läsa på förpackningen man stoppar i sin kundvagn eller???? 

-Men det stod ju Lambi och då trodde jag väl för fan det var toapapper......

EHHH...JAA .....SKITSAMMA.....FEL IGEN...

7 kommentarer:

  1. Du får nog ta dina vinstpenar och åka å handla toapapper...
    ****gapskratt****
    så fel det kan bli.... =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. den skit summan räcker nog inte ens till en skithusrulle... fnisss...

      Radera
  2. HahHAaaa...det har hänt mig massor med ggr, men då är det balsam istället för schampoo...irriterande så ini h-skotta. men det lär sig att inte ha glasögona med ;o))

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa alla gör vi ju våra misstag sa igelkotten och klev av skurborsten...

      Radera
  3. Hahahahaha,gissa om jag känner igen situationen? Min gubbe sa: "det är bara att ta förskäraren och dela på hushållsrullarna" Du kan ju tänka dig hur det blev,tsss!!!! Men liiiite gulliga är dom iaf.;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min man kommer bli överlycklig för den kommentaren......hahaha det finns fler och vilket snille det har vi aldrig tänkt på men jag gissar nog ingen hit!

      Radera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!