söndag 29 januari 2012

Tre kärlekar......akt två.. fyra kärlekar....eller......


Plötsligt vann trean...... 



Ja jag har ju berättat om mina tre kärlekar... på vägen hem från jobbet... detta är den jag kallar trean men då jag fotade mina kärlekar i lördags.. så vann plötsligt trean hela mitt hjärta. Jaaa är den inte charmigast så säg...

Ettan som numera är tvåan tror jag.....


Har alltid gillat den här mest av alla... den står så mysigt inklämd i en skogsdunge och jag känner hur små tomtar samlas runt ett bord därinne och tissla och tasslar året runt. Jo jag tror det på fullaste allvar eller nåt ditåt.. Kommer bli svårt det här börja kalla ettan för tvåan... nja.. NJA.. nja.. kanske får heta ettan i alla fall fast den är tvåan...eller trean.... vilket viktigt dilemma..tunga beslut! 
Skita eller hålla igen typ....

Men gamla tvåan är inte fyy skam den heller....


Men med risk att vara taskig så tror jag den har ramlat ner till fjärde plats helt plötsligt......jopp för jag råkade upptäcka långt ner på samma åker intill skogen där stod nummer fyra...och drog till sig min uppmärksamhet.... okey då en nykomling tränger sig in ibland mina tre kärlekar och rör till det .
Men så är livet. Jag blir ofta kär bara föremålen som växlar......



Fyran som dök upp från ingenstans......

och tänkte snyta tredje platsen.... vet inte om jag bestämt mig än... vi får se imorron då jag passerar från och till jobbet.... 

Guu förbannat vad gubben snarkar....Ja han sover som en stock.. kanske man kan ta en och göra ett par plankor och bygga sig en egen lada hoppas bara det är grååaa gamm stocka han drar...fnissss.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!