tisdag 31 januari 2012

I see the light...


I see the light.... 

Äntligen januari sista timmar äro räknade.....AMEN HALLELUJA!
Jag ser ljuset .. nu blir det ljusare både ute och inne och i mitt sinne....

Det glädjer mig stort att på Campingen börjar After Skoter på lördag och då banne mig går vi mot bättre tider tro mig, tro mig...... 

Morrar lite åt att tempen börjar dra mot Nordpolen hållet till helgen om man ska tro på prognosen förståss 

Det har jag beslutat mig för att INTE göra. Jag tror varken på gud, under eller väderleks prognoser....


Jag tror inte ens på den här tokroliga skylten som sitter uppsatt på "flygrakan" utanför Bjurholm. 
Jag har aldrig sett en enda ren där än........

Och dom verkar ju varna för både "vägrenar" och flygande renar eller hur f-n man nu ska tolka skylten??
Kanske dom bara kommer åkandes i en våningsbuss??? 
Tjaa vad vet jaaa..... NADA som vanligt.

4 kommentarer:

  1. Hahaha...
    ja en dubbelskylt betyder nog att du inte hinner fram till jobbet itid... =D
    Tack för dina snälla ord på min blogg...
    glad också att jag hittade din blogg...
    alltid kul att kika in och se vad som retat upp dig idag....hahahaha...

    SvaraRadera
  2. Senaste dagarna har jag hittat fram till kaffebryggaren på morgonen utan att tända alla lampor,tjoohooo det tar sig... som bonden sa när skithuset brann ;-)

    SvaraRadera
  3. Tänk vad härligt du har framför dig. SOMMAR OCH SOL och er fina husvagn.
    Jag förstår att du längtar tills värmen kommer och att kunna sitta vid havsbandet och höra vågorna klucka.
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Ja...man ska int tro allt man hör ;o))
    Renarna...kanske är ett par som har kuckelimurr för sig.???
    Ja vet inte heller, för jag är inte lapp...

    Längtar också till våren, sommaren...
    Kram

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!