söndag 15 januari 2012

jamen då har man väl jävlats ett tag till då.....

Jo he gå som vanligt... hur i hell ska jag få blogglistan å fastna på högern där jag vill ha den.....grrrrrrr....fanskapet går inte flytta... WHY??? Är jag helt bombad .... troligtvis... ett sista try nu å sen skiter jag väl för h-vete i det.

Till jag blir på bättre il.....typ.... och det å sånt.....

Alla har så tjusigt å fint å bra på sina bloggar men inte jag för jag är korkad åsså sur sur sur....åsså ARG.....
vill åxå få in en massa bilder liksom under loggen som ligger snyggt å glor på mig ....måste nog fram med hårddissken där jag sparat mängder sen spacet.....kanske finns nån kvar där...

Har ju inte psp längre mitt favvo......shit...

Klämmer in en gamm bild av vår största valpkull för tusen år sen då vi hade hunduppfödning numera har jag ingenting snyft snyft.... inte ens en katt.......ja gu va syndigt det är om mig!!!

Fick nån knas allergi som jag tror har försvunnit nu för bästisens har skaffat hund och jag känner inte ett dugg av den. Kanske dax smyga hem ett litet djur igen...... fast de e klart i spegeln har jag ju en skräck ödla!!!

YES YES YES.... I DID IT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!