söndag 15 januari 2012

Måndag....jag hatar måndagar...

Speciellt mycket hatar jag denna måndag.
BLÄÄÄÄHHHH....... 
ja nu har jag ju bestämt mig igen... NO SUGAR  ...no no no...

Men hur f-n ska jag kunna låta bli alla julkakor som finns kvar i frysen... vem ska käka upp dom då??
Allt godis som finns kvar och bara ligger och skriker på LENA där i skafferiet...

Jag får helt enkelt slå döv öra till eller försöka stänga glufs glafs hålan...
..... för spegeln kan ju inte prata tack o lov för då skulle den troligen skratta ihjäl sig... alla kjolar som hängt i garderoben i höst och vinter har nån sytt in minst två storlekar tror jag....
 stoppad korv vadå???
Stoppad fläsk korv... ja en riktig stor tjock fet
ÄCKLIGT ÄCKELPÄCKEL... jag hatar fläskkorv och dessutom hatar jag för snäva kjolar...

Alltså jag känner mig helt oskyldig till storleks minskningen av dom.
 Jag har banne mig inte gjort nåt!!
 Inte ett smack då jag varit ledig..

- har nämligen bara försökt vila min jävla fot och få den att funka på jobbet...
att jag sen knappt kunnat gå då jag kommit hem är ju en annan femma..
 och att kjolarna därav krympt det gör mig så gudförb.......
det är inte mitt fel det är banne mig fotens...eller hälens ..
den skulle fått foten direkt om jag inte behövde den ...
SUCK PUST STÖÖN....
slår vad att foten skyller på nåt annat typ

2 kommentarer:

  1. Men ..så roligt att du börjat blogga igen :o)
    Ska genast spara länken så jag hittar tillbaka.
    Hoppas foten blir bättre snabbt.
    *sparkar lite på den...eller var det nu är man sparkar,när man önskar lycka till ?!?!!? :o/

    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack... det känns härligt att fått igång det till sist.....jag tar sparken som en lyckospark i asch... det är behövligt 3 månaders haltande.. brano less......

      Radera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!