tisdag 24 januari 2012

Pytt i panna GODIS... jajamänsann...



-Man tager vad man haver sa Lena G. nu jädrar i min lilla låda är jag döö less och se en himla massa julgodis så fort jag öppnar skafferi dörren. Här vilar inga halta löss så till handling direktly..........

 SLÄNG DIG I VÄGGEN Leila bakar... löjligt .... här uppfinner min sin egen godis swishh ... swossh fort vare gjort i en port... näee va säg jag inni köke.. men jag ju ....

PYTTI PANNA ALA LENA



....mashmallows klipp klipp ... små bitar, frukt kolor skära skära dela hacka ischoklad hack hack... jordnötter slafs nere i bytta.. lite grovsalt på det och smälta blockchoklad... 
Voila Lenas special godis ready!!

Vadå påminner om Rocky Road??? So what??? I call it PYTT I PANNA japp det gör jag!
Om det blev gott??? Inte den blekaste aning...jag har nämligen slutat med godis. Hur det går?? Jodå JÄTTE JÄVLA BRA. host host host.... jamen hur ont i skallen fick jag inte....  och dessutom var det fel årstid och dessutom var jag sugen på godis en dag..... och då tog jag ett äpple! Näee nu ljög jag ..fan också tungan blev svart!

Jo men alltså den här Pytti pannan ska jag skära i bitar och stoppa i frysen och bara ta fram då jag får OVÄNTAT BESÖK och måste koka kaffe.... då blire mumma och ha nåt sött och gött att bjuda på och själv kommer jag bara att titta, tror jag... fast jag vet inte...kanske om dom är dålig!!

Ska provsmaka snart så jag VET... (lova inte säga det till nån!)

1 kommentar:

  1. Näme,, jag såg inte det där sista ;o))
    Godis ä gött...fast man blir less fort.
    Jag har en påse som jag försöker traggla mig igenom. :oP
    Köpte för nån dag sen.

    Ha en skön dag och pyttipanna(=istället för skål då) på dig!
    Kram

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!