onsdag 25 januari 2012

Värdefullt vetande....

Min man kom hem och upplyste mig om att på vägen hem idag han googlat och att han något jävligt viktigt  att förtälja.......nåt som ALLA borde veta så jag skyndar mig dela med mig av det så ni slipper gå och grubbla och fundera på hur det är!




 På Nordpolen var det minus 52 men på lördag då blire minsann blia där minus 25!
Hur f-n kan man komma på googla tempen på Nordpolen??? Dont ask me.....han är crazy han också...


TJOHO VILKEN JÄDRANS TUR MAN INTE BOR DÄR!! ÖHHH......

6 kommentarer:

  1. Jomen,,har man vägarna förbi så kan det ju va bra att veta...eller nåt . :o))
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. :-)) Ja man vet ju aldrig vad man hittar på drar en repa....

    SvaraRadera
  3. Gillade skarpt din historia här nedanför...
    tänk om han hade haft en dator...och blitt städare...
    fast städare har ju en viktig uppgift,
    för tänk hur det skulle se ut på alla kontor och sjukhus m.m.
    om det inte fanns dessa duktiga människor.

    Och visst kan det vara bra att veta temperaturen...
    men Nordpolen...
    nja jag vet inte.
    Men attans så kallt dom hde.

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  4. Knackar på utan att vara inbjuden och gillar det jag läser så nu klickar jag på din "följaknapp" :-)
    Innan jag lämnar vill jag säga:52 minus går ju inte ens att föreställa sig vi här på västkusten tror vi ska frysa ihjäl vid minus fyra,hehehehe!
    Ha en bra torsdag :-)

    SvaraRadera
  5. Angenämt med nya gäster! Ta gärna en godis där nere i förr förra bloggen... dom blev jätte goda!! :-)) Skojsigt med nya besökar! I like!!

    SvaraRadera
  6. undrar om jag fixade det nu eller????

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!