torsdag 26 januari 2012

Dum dummare dummast........

Nämen shit..... dom är här nu!
Inte för att jag fattar vad dom har här att göra ett år som detta då vi har hur mycket snö som helst...
Lappen måste vara tokig.. eller är det så att det är som dom säger... - tjänar bra på överkörda??? 
Inte vet jag men... undrar gör jag!

Hur som helst äre shit.....
För det innebär att det tar längre tid att åka till jobbet och att det tar längre tid att komma hem från jobbet. Dom kan dyka upp från ingenstans, så har man dom under bilen eller i bilen eller bredvid bilen... 

Nu kommer tiden då man varje dag kan se den ökade mängden fåglar som kalasar vid vägkanten. Det blir nya matbarer för dem dagligen ibland öppnar en liten restaurang i ett dike och nästa dag kan det vara en jätte BIG restaurang i ett annat dike, då någon lyckats preja ner halva flocken typ.....

Dom är synneligen korkade, går där mitt på vägen och slickar och slickar... dom ser ingenting och hör ingenting! Dom är f-n i mig en riktiga tjurskallar... eller dumskallar... 

Men likväl kan jag inte låta bli att tycka dom är små söta....
Undra vem som är dummast????
Lappen, renarna eller jag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!