tisdag 21 februari 2012

I did it..MEN klagosången är igång..ajajaj...

Skam den som ger sig. Till sist fann jag felet. 
Nu har jag flikar för sidor på plats.
 Bara ösa på då med ditt och datt. 
Hade bara tänkt ha en flik för Foto trissen 
men plösligt bidde det så skoj 
så jag måste nog ha dit lite lite mer.. kanske.. mycket , vi får se.


Är en sån där total död dag...... ned skjuten sen igår kväll av fibbro eländet.
 Sov inte många minuter i natt, så jag känner mig som ett raglande fyllo i en vakuum bubbla idag.


 Tackar min himmelske fader att jag är ledig just idag,
 men är det inte typiskt så säg då jag tänkt städa och vara duktig, 
så orkar jag bara ligga här på soffan och pillar lite på knapparna. 
Ögonen vill som sova nu..... kroppen skriker och jag biter ihop tänderna så jag får huvudvärk.

- GULLIGT!  Ja fotot alltså... 
En av mina Bukowski nallar Skyddsängeln Janusz

KLAGOSÅNGEN ÄR IGÅNG

TRYCK DELETE...

1 kommentar:

  1. Knappar hit å knappar dit,jag har aldrig fattat hur man gör,puh,så det får vara som det är :-)
    Njut av ledigheten,städa kan du göra sen :-)

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!