torsdag 2 februari 2012

Mähh......skull jag?? Vadå??

Vadå vimsig?? Glömsk jag?? Mäh.. va säg du??


Idag kom jag på orsaken att jag börjar vara så vimsig...trodde det var klimakteriet och åldern och dittan och dattan. Men nu vet jag orsaken!

OH YES I DO !

Kan man begära skadestånd kanske? Ett stort jävla skadestånd en par millar skulle ju inte göra ont stoppa i fickan undrar liksom bara vem jag ska stämma?? 

Regeringen som beslutade om Botnia banan eller Vägverket... 

Egentligen måste det ju vara Regeringen som beslutade att Botnia banan skulle dras som är självaste ansvarige, men sen har ju förståss nån hottentott suttit och planerat och ritat och kliat sig i skallen å säkert i röven också och åstadkommit detta virr varr av rondeller.

Kan banne mig inte vara mer än 2km. om ens det..
 och sex rondeller, fattar ni sex jäkla karuseller, där det förr var raka spåret. Tror fan det att man blir virrig i skallen. Konstigt man inte blir åksjuk också.

Snurra sig genom där morgon och kväll....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!