fredag 3 februari 2012

Garanterat myggfritt i alla fall.....

Skull tro he schwiii brano te skinne idag!


Minus 27,9 var det då jag öppnade ögonen ordentligt liksom...

Ja jag var nog aningen trött då jag kolla första gången -AHA blia redan tänkte jag då tempen visade 22 grader. Vad bra då blir det inte så kallt i husvagnen i helgen hann jag till och med tänka. Sen satte jag mig ner vid datorn och facebook och våld skröt för Disa hur varmt vi hade. Emot hennes temp alltså.

Jojo så kan det gå när man tittar på inomhus temp. istället för ute.

 Man vaknar till med en kall dusch så att säga. Men what a häck ... spelar niijema roll idag för jag behövde en dags vila så jag har tagit ledigt idag. 

Så vill jag inte gå ut och vill jag inte starta bilen så behöver jag inte och just därför VILL jag.... sån är jag... typiskt ingenting att lita på jäkla kärring!! 

Jag vill ut för det är så vackert ute. Solen skiner över den glänsande snön som lockar fram kameran. Har inte tagit en bild med en blå himmel på evigheter...-undrar om det funkar?? Kameran kanske får nåt hel kaijko och tuppjuck.. av ljuset precis som jag får.....fast tvärtom typ.

För jag hade planerat bara slappa och lata mig och ligga under filten och vila min onda häl som någon troligen lagt en förbannelse över. Det är tre månader sen den började jävlas med mig .. Tur man har en läkare som är psykologisk... det kan ta upp till två år att läka ut. 

GRATTIS LENA högvinst som vanligt på fel ställe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!