lördag 11 februari 2012

Sköna vilodag ......

En fantastisk fin dag i husvagnen. Tempen visar bara en enda grad. Vi har varit ut och promenixat i det vackra vinterlandskapet tog ett skoterspår tillbaka skogen är förtrollande vacker just nu. Fotade lite men har inte med mig kabeln till datorn så bilderna sitter i kameran.



Husvagns livet är verklig avkoppling för en trött själ .... man gör inte ett jävla piss om man inte vill. Och det vill jag inte. Jag förtjänar lugn och ro och slappa och slöa.

Och precis nu kom vår kära granne in och vill bjuda på mat. YES YES YES.... så himla skönt vi kommer mer än gärna.

Vilka kontraster emot gårdagen. Känner mig utvilad och lite mer uppåt. Det behövs inte så mycket egentligen för att glädja mig.

Värken den får jag leva och stå ut med bara det finns nåt litet guldkorn som glimmar till ibland.

2 kommentarer:

  1. Hahaha
    så du blandade ihop mig och en annan bloggvän...
    ja sånt kan hända...hänt mig med.
    Så tråkigt att du har så mycket värk...
    jag vet igårkväll var ingen gulkant för mig...
    min rygg drev mig fort isäng och somnade vid halvtre...
    av utmattning...
    men jag är rätt van...
    hoppas hoppas att du får en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du känner dej bättre!
    Att få koppla av vardagslivet med att bo i husvagn, eller som för oss i husbil - det är härligt det! Nu är ju inte vi några vintercampare - men ändå... friheten från alla "måsten"!
    Önskar dej en bra och om möjligt, en något så när smärtfri dag.
    Kram!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!