fredag 10 februari 2012

Offentlig ursäkt ... CW...... hur fan tänkte jag.......

Mamma Mia.... vilken jävla dag jag haft.... invasion på jobbet som jag fortfarande har kvar....

- herregud personal indragningar och vi hinner inte med som läget är jag är sååå förbannat slut så jag vet knappt vad jag heter och för den delen vet jag inte ens vems blogg jag skriver i........ kallad nyss CW för Rantamor men så tillhör dom båda min stora favoriter. Dom skriver så underbart båda två. Så jag hoppas dom båda två ursäktar en trött förvirrad kärring i klimakteriet som har fibbro och just nu hälsporre och en himla massa annat skit....... men sjukkassan säger är frisk..

I´M BURNING......



Denil cement eller totalt sönder stressad??? Ja har nog fått ett STÖRRE hjärnsläpp än vanligt av denna dag. Gjort så mycket fel idag så jag är rädd mig själv just nu. Har suttit fast i väggen för ca. 10 år sen och nu jävlar känns det nära igen.....



Vad är bättre, säga upp sig i min ålder och söka ett nytt jobb som försäkrings kassan säger.... eller invänta den stora smällen och riskera bli uppsagd eller slita ut sig totalt om det nu går bli så mycket sämre... för fyyy för den lede vad min kropp skriker ikväll.....

Det är inte bara eländigt å synd om mig det är rent ut för jävligt bedrövligt att man ska slita som en idiot för ingenting....precis ingenting ...vem tackar mig??

Är huvudet dumt får kroppen lida.....så äre.......

5 kommentarer:

  1. Men huvva då :o(
    ta dig en låååång skön stund i badet/duschen sen krypa ner i en pyjamas och bara dö i soffan restena av helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj... verkar som en riktigt usel dag :(
    Känner igen mig i frågan - "vem f´n tackar mig för att jag sliter ut mig" - svaret är nog tyvärr - ingen!
    Förskräckligt med neddragningar när det istället behövs mer personal. Hoppas du är ledig i helgen och hinner vila dig lite!
    Ha det så bra du kan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. fan fan fan… jag tycker synd om dig som inet mår så bra. Du får kalla mig för alla namn i världen:)))) bara kul... och jag är lika virrig ibland om det nu är ngn tröst.
    Inte helt lätt att vara sjuk i dagens Sverige. Kassan är helt uppåt väggarna med de regler som gäller nu för tiden.
    Doktorn säger att man är sjuk men F-kassan säger att man är frisk.

    Vad gör man… ja man kan inte göra mer än sitt bästa och orkar man inte så orkar man inte. Säga upp ett jobb för att man inte orkar är inte riktigt rätt heller. Önskar jag hade ngt bra råd men det har jag inte,

    Skit är vad det är då man blir behandlad illa p.g.a. alla konstiga lagar och regler då manblir sjuk.
    Stora kramen till dig <3

    SvaraRadera
  4. Det låter inget vidare. FK ... ja,ja tyvärr drar de alla över en kam.
    Min handläggare (vi har ni träffats för första gången, de har bytt och bytt) har avbokat 2 möten pga av sjukdom men ansåg mig redo att arbetsträna trots pågående ss. Så jag säger bara: ja,ja.
    Hoppas verkligen du inte skall behöva bli mer sjuk, håller tummarna!

    SvaraRadera
  5. Fy farao vad du har det jobbigt men att blanda ihop bloggar det är du nog inte ensam om och jag tror inte nån bryr sig för vi är lite virriga allihop ;-)Idag har alla sjuka ett helvete och gud vet när det ändras OM det nånsin sker. Själv slank jag igenom i elfte timmen men kampen var ändå lång o hård och inte förrän jag vägrade "ta" mer,lade mig platt och sa till FK att "försöker ni tvinga mig till en enda "praktik" till så får ni bära mig dit" Om den strategin skulle funka idag är väl tveksamt men jag hoppas och håller tummarna för dig,kraaaaaaaaaaaaaam!

    Redtoppskan.... som alltid virrar till det och glömmer "logga in" *Ler*

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!