onsdag 8 februari 2012

Förvirrad eller nåt ditåt??



Men som jag väntar.. när kommer Gumman tö... jag är så less så jag vill dö på all snö........

Och på Kung Bore som slår till med dunder å brak gång på gång.  Så min stackars gamla kropp blir helt utslagen av fibbro eländet. Jag som tvär skröt att jag varigt hyfsat bra ett tag... shit det skulle jag aldrig sagt för denna vecka är rena mardrömmen. Vet snart inte hur jag ska orka. 

Måste fråga Reinfeldt, han har ju så bra tips och förslag, jaa jag är både trött och troligen förvirrad. Stress slår sig på hjärnan och jag tror det är "mängda" som är stressad och är dom inte så blir dom..... av  alla idiotiska förslag som kommer hoppandes ur grodans mun.....


Fantastiskt nog såg jag en droppande is tapp idag HURRA... ett första vår tecken! - fniss... 

Eller inte, det var faktiskt nästan 15 grader ute på gården men mot hus väggen måste solen ändå göra av sig riktigt bra redan för droppen dripp och droppen drapp satt på min farstukvist..... (Ja jag vet farstu trapp..)

Jag sa högt och tydligt VÄLKOMMEN så han, hon, den, det skulle fatta att här kan man lägga på ett kol och dra hit hela släkten liksom 

ÖHHH..ÄHHH... tja... VA???

7 kommentarer:

  1. Men nu har nog din droppe frusit till is skulle jag tro det är -18 ikväll igen...
    och någon sol har jag då rent inte sett idag...
    tur det blir mörkt till kvällen så man slipper se all snö....
    Hoppas din värk ger me sig...

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  2. Vädrets upp och nergångar gör inte kroppen gott… jag känner detsamma.
    Kramar om dig

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blev att ha hittat hit via Rantamors blogg. Synd jag följer redan det antal bloggar (uridiotiskt!) blogger tillåter så jag kan inte lägga till mig som följare ... men det får bli via samma väg då för hit vill jag komma tillbaks! :)

    SvaraRadera
  4. Trevligt med nya besökare! Glädjer mig om du kommer åter! Scwissar iväg i spadet nu till dig. Sätt på kaffet nu kommer jag. :-))

    SvaraRadera
  5. Väldans bra komp i bilderna ovan. Men någon känning av vår har inte märkts här. Gråväder och runt 4 minusgrader om dagarna.

    SvaraRadera
  6. Vi hade också lite takdropp igår när solen kom fram - härligt när den börjar värma :) Fina bilder!
    Reinfeldt m.fl. skulle behöva komma ut i verkligheten - de lever i någon slags fantasivärld.
    Inget vidare med värk... hoppas det ger med sig!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Det enda jag vill är att Reinfelt och hans anhang flyter bort med vårfloden!Annars säljer han ut människor också snart som de gjort med allt annat,grrrr!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!