måndag 6 februari 2012

AJ äm ö losär...butt vinnär åxxå....

Kom mig hem Winner..




Jag tycker inte om kyla nääeee det gör jag verkligen inte. Men nu vettifan om jag inte gör det i alla fall. Nu kan jag banne mig inte bestämma mig.

Från helgens kyla på trettiosex runda jävlar till dagens snöstorm och minus fyra. Så tror jag  banne mig jag föredrar kylan helt plötsligt. Klarblå himmel och svaiiin kallt det är bra vackert, och ser bra det gör man definitvt då man kör bil... njema problema bara bilen startar dårå...



Men alltså OH MY GOD!

Körde i blindo sista km. hem idag. Hade det inte funnit snökäppar så hade kärringen inte haft en susning var hon skulle sikta in sig....detta var helt klart den värsta gången i mitt liv jag kört bil. Tänker ni möter en långtradarare som lämnar snörök så ni inget ser så var det hela vägen......tackar min himmelske fader att jag inte fick möte och att jag tog mig hem på gården.

SUCKEN jag drog då jag klev ur bilen hördes bergis till stan. Var tvungen hämta kameran och försöka fota men det snöade så det gick knappt. Men ni kan ju gissa var vägen går i alla fall till höger om skylten.......




Dessutom får jag så inni grön heta aftonsången mycket mer värk elände då det är sånt här väder.....

Ligger och tjurar och pillerthriller vägrar just nu... undrar vem som vinner kampen....

 I´m a looser .....

2 kommentarer:

  1. Hej där - här har du en ny "följare" eller medlem eller vad det nu heter :)
    Föll pladask för din blogg som jag hittade genom S-A i Hjo.
    Vilket väder du haft - hemskt att köra bil i snöstorm! Hoppas det blir mildare väder så du blir av med den värsta värken.
    Ha det så bra du kan!
    Hälsningar från Östergötland

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mig. Vilka underbara vinterfoton du har hos dig. Önskar dig en fin Alla hjärtans dag nu. Kram Maria

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!