söndag 5 februari 2012

Kärlek och romantik... ämnet lockade mig.




Denna vecka kan du även vinna presentkort från Coolstuff


Jag föll för utmaningen.. Ämnet lockade mig så här kommer mina bilder. Mina olika sorters kärlekar.

 Veckans fototriss har ämnet

 KÄRLEK OCH ROMANTIK


Mina hjärtegryn livets efterrätt barnbarnen. Riktig syskon kärlek. Får nästan farmors hjärta att smälta av kärlek......


Tre generationer som hjälper varandra i vått och torrt. Även hundar känner stor kärlek till sina barn och barnbarn.


Kärlek till katter har jag haft sen barnsben och detta är nog min allra största katt kärlek genom tiderna. Joormen en alldeles underbar Ragdoll katt.

16 kommentarer:

  1. Fin triss. Gillar den härliga känslan i mittbilden trots att jag alls inte är någon hundmänniska. :)

    SvaraRadera
  2. Fin triss! Hundbilden är helt underbar!! :)

    SvaraRadera
  3. Jo visst är barnbarnen det kärleksfullaste vi har.. Jag har en massa nu, men valde något helt annat.. Fina djur du visar och de små längst upp är ju bara för härligt gosiga :)

    SvaraRadera
  4. Så fint tolkat. Barnbarn-livets efterrätt.

    SvaraRadera
  5. Det där med Triss verkar rätt kul. Man kanske skulle var med och prova på det.
    Vilka fina foton … jag ser kärlek i all tre bilderna.
    Barnbarnen är så söta och de utstrålar kärlek till varandra… jag har ju endast ett barnbarn ännu men det är alldeles fantastiskt kul att få vara med om det.

    Din Joormen är underbar… kan mkt väl förstå¨att han är din ögonsten.
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Triss måste vara nåt för dig som tar så mycket fina bilder! Och har en underbar berättar förmåga.Dåligt med Romantik kanske i mina bilder men mycket kärlek bakom....

      Radera
  6. Härliga trissbilder, kärlek kan vara såå mycket!

    SvaraRadera
  7. Underbara trissfoton,mmmmm!Och katten är bland det vackraste jag sett....wow så fint!
    Önskar dig en fin början på veckan,kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marianne! Ja Joormen är verkligen jätte vacker och jätte mysig som en hund i sitt sätt att vara.

      Radera
  8. Hundarna är ju hur härliga som helst.
    Men katten,åhhhh så jag suktar.. Har länge velat ha en Ragdoll.
    Finfina bilder

    SvaraRadera
  9. Fina bilder till temat, speciellt den i mitten!

    SvaraRadera
  10. Jag bara älskar bilden i mitten....mjukt ljus och hundar som dessutom arbetar mot samma mål :D Snyggt trissat!

    SvaraRadera
  11. Supre bilder, og det av hundene er helt spesielt:)

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!