söndag 5 februari 2012

Det skulle vara roligt gå ut med dig...



Några riktigt bra ursäkter
Om utifall att... någon behöver. Ska lägga dem på minnet så jag kan komma undan sådana människor som suger och tömmer mig så jag blir som en uppblåst ballong man släpper iväg utan att knyta igen.

Det skulle vara roligt gå ut med dig




men det är min papegojas bowlingkväll

men det är min favoritreklam på tv

men jag bytte precis lås på min ytterdörr och nu kan jag inte komma ut

men jag måste tillbringa mer tid med min matberedare

men jag går aldrig ut på dagar som slutar på g

men jag försöker bli mindre populär

men förra gången jag gick ut kom jag aldrig tillbaka

2 kommentarer:

  1. Jag förstår vad du menar. De suger musten ur en och jag tror de flesta har varit med om detta.
    På samma gång är det svårt att säga nej utan att såra ngn. Jag har en sådan person som jag blir så trött på men jag har ännu inte kunnat hitta på en bra ursäkt för att slippa undan.
    Kram kram min kära kamrat i etern. Jag är glad att du börjat blogga igen… me like!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man vill ju inte medvetet såra någon men det är f-n jobbigt umgås med dom som bara suger suger å suger......

      Och kära Cw det glädjer mig alldeles speciellt att du gillar att jag är tillbaka för you know... du tillhör ju mina favoriter på bloggen! KRAMISAR

      Radera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!