tisdag 14 februari 2012

Viktigpettrar och gnällspikar ska förgylla min ikväll......

Slängt ikull mig på soffan med datorn på bilringarna.... synd att den inte suger fett! Jävlar vad snygg mage jag skulle ha i så fall....suck....


 Allt är ju så mörkt å eländigt just nu kring mig så ikväll har jag bokat biljetter på teater i staaan......

Vi ska gå på Studion och titta på Vilken jävla typ....

för er i Umeå trakten så känns nog Torbjörn Harr igen och Häxan surtant från tv.....Katrin Sundberg så var det en till som medverkar minns inte namnet just nu...men jag tror det blir  mycket skratt ikväll och det behövs.
Ska vara lite viktigpettrar förståsigpåare och gnällspikar och besserwissrar.....

Tycker det låter såå jäkla bra. Så jag har väl för stora förhoppningar det är väl helst bara löjligt då JÄVLAR!!!

Nääee bäst man går å stryker upp ansiktet och försöker göra till sig lite.
 Åhh vem bryr sig???
 Jo fjollan själv i högsta grad.

Ha en trevlig alla hjärtans dags kväll....
Puss å Kram på ER!

1 kommentar:

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!