söndag 25 mars 2012

Trissar väl till en utsikt dårå

Utsikt är temat på foto trissen i veckan. Jag faller för några gamla bilder från Skeppsmalen.......där finns det verkligen utsikt, vi åkte dit en halv mulen dag och njöt av utsikten och havet.

 Har tagit mycket fina bilder där en sommar med strålande sol men dess värre hittar jag inte igen dom just nu....hmmmm... kan ligga i den gamla datorns hårddisk. Snablar annamma den är ihop packad i garaget just nu. Klantigt av mig i så fall, måste kolla igenom den lösa hårddisken någon gång då jag får tid.

Stenkoll på utsikten


Vågorna var sten höga
jag gillar den utsikten trots att det blåser....


Högt uppsatt person med bra utsikt...

Fler trissar hittar du här

2 kommentarer:

  1. Jag har kikat igenom hela sidan och var färdig att skratta på mig. Du har en sån härlig fantasi, så jag har haft roligt en bra stund.

    Men det gällde väl trissen kan jag tro. Samma fantasi där. ;-D

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och fantasin är det inget fel på =)

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!