tisdag 24 april 2012

(Jag ser inte rubrik raden???? Jag ser ett litet sträck som jag gissar är publicera whats wrong???)

Maken fyllde år igår.
 Och eftersom han varit så himla snäll och rar 
och gjort precis som jag bett honom om i helgen som var.
Så förärade jag honom med en alldeles egen whisky...... 
The Famous Torbjörn. 
(läs själv på flaskan)




Vi har äntligen fått målat och tapetserat i kök och hall i mina färger..... 
Han tycker det ser ut som i ett väntrum på lassa.
Men jag ÄLSKAR VITT.
(Och Shabby chic på mitt vis.)

Det blev så himla fint... å jag är så glad och nöjd.
Bara lite detaljer som måste införskaffas 
typ en sån här klocka att hänga på väggen.

Tänk så lite det behövs 
plötsligt känns gamla saker som nya bara för lite färg 
ja färg och färg... vitt är det en färg?? JAAA!
 - rosa är en färg säger vissa men vitt är bara vitt och svart är bara svart
 och jag råkar älska vitt och svart.
- Jorå jag bloggade en gång med foto bevis 
då jag städat min garderob det var bara vitt och svart...
Jag är nog rätt tråkig, enformig, eller kanske smart.

För tänk precis alla färger passar till vitt och svart.
Man kan variera sig hur mycket som helst med detaljer.
Så som mattor gardiner kuddar prydnads tjafs...

4 kommentarer:

  1. Speciell whisky till speciell, kär make ♥ - så himla bra :)
    Tycker också att det är snyggt med vitt... och lätt att få ihop med alla andra färger och vilken fin klocka... vill också ha!
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så coolt med en egen wiskey, den kommer han att gilla att styrka sig med ibland när han ska sitta i väntrummet...hahaha
    Själv är jag en jordfärgs människa, svårt för starka färger....
    Nä nu ska jag kila iväg till tandläkaren...

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  3. Så snällt av dig ... och av honom, jag menar ni ger varandra sånt den andre vill ha och det är ju ... snällt! ;) :)

    SvaraRadera
  4. Hej Joormen..Hur har du gjort flaskan? Jag har ett whiskyfreak här hemma som fyller år i juni..
    Det var en jättekul ide...

    Vitt och svart det är så snyggt..Hela mitt hem går i vitt och svart det är äkta manhattan stil eller som jag läste någonstans helt inne nu..
    Vitt och svart blir aldrig fel..Jag har kört det i flera år och nu har tiden kommit ikapp mig..

    Stor kram till dig..Night Lady

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!