torsdag 3 maj 2012

Relaxa straxa.. först jobba maxa....

Oj vad häftiga dagar.. två dar med den nye ägaren på jobbet. Och jag har väl aldrig känt mig mer stressad än så här på åratal. Vet inte om det går över, för kort tid att döma på. Men fortsätter det på det här sättet då pallar nog inte den här tanten trycket.....

Oron stiger igen. Fan fan fan...

I alla fall är det dax för vår träff med Kabe klubben imorgon lördag och söndag. Det ska bli trevligt hoppas jag. Jag har förmågan att alltid bli sjuk på nåt vis då det är dax. Räcker liksom med att axlar och nacke just nu är jävligt kajko... gnäll gnäll ... mera gnäll

 FNYS!!!!! Dubbel fnys. FNYS FNYS!! Eller ska man säga peppar peppar... tja int vet ja .. ja är liksom i ett sämre stimm och verkar ha fastna där. När f-n ska det vända?? Im waiting... allt tycks gå åt helvete. Jodå bet sönder en tand. Tappade ner min telefon som jag fick till jul glaset sprack. Tv:n drunknade, dator knakar ororväckande då jag öppnar den. Ger mig fan på skärmen snart lossnar från tangent bordet... för allt allt allt bara jävlas......

Hur som helst så ser jag fram emot träffen och hoppas på en bättre helg utan värk och framför allt utan mer eländes elände.

Vi är hela 52 husvagnar här i Västerbotten som ska träffas 120 pers. som ska käka tre rätters på Angsjöns Camping. Blir nog lite trångt i restaurangen på lördag kväll kan jag tänka. Men vad gör det finns det hjärterum finns det stjärterum heter det ju.

Det blir tipsrunda och lotterier och korvgrillning och mat och dans och tjoan haddelittan......

Sii jooo......

3 kommentarer:

  1. Låter ju trevlig ed träffen..trots alla fel som händer just nu..
    Hoppas allt går bra på träffen då, tänker jag.
    Ha en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fasiken också... som om du inte hade nog - en söndrig tand också...
    Härligt då med en kul träff så här när det är som om allt går åt helsike... bra för att skingra tankarna från allt jobbigt - hoppas du håller dig frisk nu!
    Ha en trevlig helg!
    Varma kramar till dig :)

    SvaraRadera
  3. Hej Joormen...
    Vad bra att du gillar katter..
    Då är risken att födas om som mus borta ha ha..Och ja kan tänka mig hur det känns att träffa på en katt om man är en liten mus usch..
    Hoppas det går bra med tanden vet precis hur det är..
    Ha en fin helg nu min vän...
    Kram Night Lady

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!