tisdag 8 maj 2012

Slut på lite av varje typ...

Allt har sitt slut....
Jag är slut och vintercampingen slut och styrelse jobb slut och snart riktiga jobbet slut...
Mitt pass har också tagit slut så idag var jag och fixade ett nytt och nu ska jag se fram emot allt nytt har jag beslutat mig för. Så det så....

Slit å släp..... herreguu va mycket grejer vi burit ut från husvagnen.
 En hel vinter sätter sina spår.
Nu har vi tagit hem den och rensar och städar och bär.
Den har bergis blivit 100 tals kilo lättare. 
Lite sorgligt lämna vinter campingen minsann jaaa..
men nu väntar ju bästa tiden sommar sol och värme förhoppningsvis.
Och sommar paradajset ....

Idag orkar jag inte mer, har mått hyfsat bra några dar men nu känner jag det är dax igen....
 Ska aldrig ta i för mycket då bär det iväg.
SHIT... 

Dessa vackra blommor fick jag i helgen då jag och Ordförande tog ett steg tillbaka ur KABE klubbens styrelse. Efter 11 år känns det som jag gjort mitt. Nya friska förmågor tar över. Och det ska bli så skönt att komma på träffarna utan ansvar för någonting i fortsättningen.

Det bidde i alla fall en kanon trevlig lördagskväll med super god mat och jätte bra underhållning.
Vi svängde våra lurviga och jag min dåre dansade alldeles på tok för mycket men då vin, snaps, Kaffe Karlsson går in går vettet ut...... typ....... faaan vad ont jag hade i min fot dagen efter det var ingen lek att stiga på den ska jag säga.


Idag kom facket på jobbet och meddelande oss att nye chefen har flaggat för att säga upp alla.
GRATTIS!
Väntat men oväntat... ja vi ska förståss jobba 6 månader två av oss från September.
Så man kan alltså räkna med att i mars nästa år då är man arbets sökande.
Så någon som har ett välbetalt jobb med sommar lov, jul lov och påsk lov och fem dagars vecka av modell ha det trivsamt gott och bra på jobbet.
 Ring mig!
 I will take it.


3 kommentarer:

  1. Fina blommor du fick och det var du värd! :o)
    Ha en fin dag.
    kram

    SvaraRadera
  2. Oj så många avslut det blev på en endaste gång... tur ändå att det dröjer innan du blir arbetslös - kanske hittar du något under tiden...
    Att något tar slut kan ju faktiskt vara positivt också :)
    Så vackra blommor du fick och fina bilder blev det också.
    Hoppas du har hämtat dig efter helgens kalas och att foten är lite bättre.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad trist, det är fina bilder men beskedet ni fick, usch säger jag!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!