söndag 13 maj 2012

Ryck upp mig!
Känner mig helvissen mer vissen än blommorna från förra helgen, då kan ni ju tänka er. Allt känns bara depp depp depp..... kan det bli värre?? 
FÖRMODLIGEN MYCKET VÄRRE.... 
Men just nu äre bara down allting.

Kan bero på min fibbro mitt h-vete med fk. och nu med jobbet. Förkylning i kroppen och så slut så jag har lust bara krypa ner under täcket och stanna där ett bra tag.....bara glutta på täcket och titta ut om det är soligt och varmt och ledigt då kanske jag skulle kunna tänka mig stiga upp typ.......
BARA KANSKE.......

 Tycker knappt jag kommit in genom dörren och det är fredag. Så har hela helgen bara schwissat förbi... away over and out...

-mitt humör har varit ur uselt hela helgen känns det som ....vart f-n har den där glada spralliga Lena som bor i mig tagit vägen???? Hon måste försvunnit med ägar bytet på jobbet ...jaa jag tror det. Hon är förtvivlad över situationen och vet inte hur f-n hon ska bete sig längre.....

Tempot är åt skogen för högt. Kommer hem som en urvriden trasa och orkar knappt med mig själv längre.... oh gud om det kunde bli sommar lov. Har kämpat hela vintern för att ta mig fram till detta må jag klara sista veckorna oxå....

Nu ska jag lägga mig ner och våld gråta över min situation så kanske det känns bättre sen......

TÄNK POSITIVT LENA!!!! GÖR DET!! Herregud skaffa dig nåt nytt intressant roligt jobb som passar en "värk" arbetare. Bli nåt!! Öhhhh.. eeehh.. nu??? Japp NU! Skärpning vare tänk till ... - men jag kan inte tänka inte ett smack just nu......kan bara se SVART SVART SVART på allt.

Jahaja och vem tror du ska tänka åt dig då?? Vem ska fixa nåt jobb åt dig? Vem ska få dig framåt och få ordning på allt?? VEM?? ehhh.. jaaa.. öhhhh... få se nu... kan det vara så att det är jag??
Kan det det??? nääääeeeeeee... fan också äre så ja då lägger jag mig ner då och bara bölar .....kan inte bli värre, är meningen sån att jag JAG ska ta hand om mitt liv och jag ska se till att det blir bra......

Åhhh herrejävlar vilket ansvar jag fick plötsligt. Rycka upp mig just nu känns fan omöjligt. URRRKK..........


2 kommentarer:

  1. Hej där långt borta!
    Nu börjar jag bli lite orolig... ganska mycket orolig faktiskt! Förstår att det känns "pest och pina" just nu. Önskar så att jag kunde hjälpa dig på något vis - komma på något roligt för att muntra upp dig, önskar du ska slippa värken, att du ska orka tills sommarlovet... men jag förstår om du inte är så mottaglig just nu - du har verkligen nog av allt!
    Vill ändå att du ska veta att jag tänker på dig och önskar dig allt gott :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Joormen..
    Förstår precis hur du känner..Just idag har jag vaknat med värsta influensavärken i hela kroppen avskyr sådana här dagar..

    Borde ha förstått redan igår att det var på gång för dagen innan det börjar så är jag alltid otroligt onormalt trött och så var det igår..
    Så får se hur länge det ska hålla på den här gången..

    Jag har aldrig fått någon diagnos bara lite vaga förklaringar att det kan vara fibro..Men som sagt ingen diagnos så blir det heller ingen behandling så bara att göra vad man kan själv men fy f-n vad ont det gör idag..

    Hoppas du snart känner dig bättre i alla fall kram //Night Lady

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!