onsdag 20 juni 2012


Dagarna rusar iväg....

Inser att jag åkte iväg till husvagnen för tre veckor sen, OH my gud!
Vart tar tiden vägen. Här ligger jag med datorn på magen. Och bara gör ingenting....
NÄSTAN!
Lyxhustru i högsta grad tycker nog många ...
men dom vet inte hur fel dom har för jag både
behöver vila mig och förtjänar det. 
Så det så....

Sommar värmen har vi bara känt av ordentligt en dag om sanningen ska fram.
Javisst har vi sol hela dagar emellanåt men luftvärmen var finns den??
Hoppas den kommer nu till midsommar.

Vi inväntar våra goda vänner från Kalix idag.
 Och imorgon kommer våra kära kamrater från Mickels..
 eller som gubben säger Träskels misk.... 
Det blir jätte trevligt att få träffas igen.

Vi har hittat på en hel del sattyg inför midsommar afton fniss...fnisss...
Dom skull ba veta... vad som väntar...

PASSAR PÅ ÖNSKA ER ALLA 
EN JÄTTE FIN MIDSOMMAR!

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas ni får en underbar midsommar :o)
    Och visst förtjänar du att vila!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ha en finfin midsommar, och hoppas att ni får det bra i vagnen, imorron drar vi med bobilen till Haparanda och vidare sen till Finland...

    Tjingelingen...

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt och njut av ledigheten!
    Var hos frissan och gissa vad jag hittade i en tidning.... jo, just det - en artikel om Lena Gustavsson och hennes gubbe :) En bra artikel, synda bara att du inte var med på bild :)
    Ha nu en riktigt bra midsommarhelg och ha så kul med era upptåg för vännerna!
    Kram

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!