tisdag 26 juni 2012

JAG ÄR LAT!

Ja jag vet. Jag är så lat så jag kom mig inte in i duschen förrän vid tolv tiden idag.... 
mycket stå i, verkligt livs viktiga saker ----- alltså spela en himla massa spel på facebook.
Kan man göra något mer nödvändigt ...va??

 Vadå om jag får fråga??? 
OBS!!!! det är den där latmasken som  bor i mig som snackar nu....


Har precis skällt upp hushållerskan hon är också lat. Hon är svin lat. Jag fick ingen lunch förrän halv två tiden. Vad liknar det?? Jag var f-n hungrig, men hon bara spela och spela och sket fullständigt i att min mage ropade MAT!!! 

Bara för att hon sovit dåligt i natt och det regnar och skvittrar och solen skiner mellan varven så tror latmasken i henne att den bestämmer idag.
 Och det gör den ju ... kom jag just på.

Jag ids inte ens blogga.....
asch .. HA EN BRA DAG OCH EFTER MIDDAG!
Jag tror jag måste spela lite mera Hidden... 
BTW det är rätt jobbigt för jag planterar och bygger för fullt.
Dessutom är jag trött.

Kanske man skulle ta sig en tuppis undrar om inte latmasken håller med också...
JOOOOO DÅ....

1 kommentar:

  1. Haha... det är ju förskräckligt att hon hushållerskan inte ser till att fixa käk i tid åt dig, när du har så mycket viktigt att göra :)
    Ha det fortsatt bra och njut av ledigheten!
    Kram

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!