lördag 30 juni 2012

Strandskatan är snygg....

Ja alltså nu pratar jag ju inte om mig själv. 
(Förresten i år är jag ju inte ens någon strand skata, det blåser och regnar och är rena höstvädret.)
Jag hade faktiskt aldrig sett en RIKTIG förrän igår. Men som vanligt är huvudet dumt får fotona lida... men ni ser den väl, hahaha... den går där på stenen med knall orange näbb.
Hade bara lilla blogg kameran med mig.



Åkte ut till min gamla barndomsvän och hälsade på henne i hennes paradis, hon har stugan på en ö. 
Hel mysigt och tänk jag har aldrig varit där sen vi var kring 10 - 12 år kom vi på....
Herre jisses ligen vad tiden går.
Inser plötsligt ...jag är nog bara en vanlig skata....
Inte ett dugg utmärkande.... jaja någon ska ju vara det också.
Fast ifall att jag målar läpparna knall orange så lär jag ju synas igen.
Men kanske inte på rätt sätt????

Förresten föredrar jag att vara en i mängden, guu så  jobbigt det skulle vara med en hel svans av tjusiga karlar som hängde en i röven då man gick på stranden och trånade... näee jag kommer inte måla läpparna orange, enkelt beslut!

1 kommentar:

  1. Hej...
    Jag har stängt Night Lady och Snow White för ett tag..jag kommer att öppna dom senare..Men just nu har jag bara Nickis Wordpress..www.nicki007.wordpress.com Välkommen dit när du vill..Önskar dig en fin vecka ..Kram Night Lady

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!