tisdag 10 juli 2012

Dagens största kraft ansträngning var att duscha och laga lite mat.

Grått kallt och trist... dagen bara far iväg till ingenting... urk vad trist det är.
Det enda jag gjort intensivt idag är klia mina myggbett som jag fick igår i miljontal känns det som. RAFS rafs krafs krafs...

 -Måste pigga upp mig lagar lite käk, kasslergratäng.. bjuder in grannarna på middag. Bara för allt känns trist kanske dom kan roa mig en stund med lite svammel.

Det enda som känns vackert en sån här dag är vatten dropparna på mina rosor
betydligt finare än mina röda rosor på benen som är halvt uppätna av myggen som sagt näääee nu ska jag klia mig en stund till innan mina gäster travar in... satan vad det kliar... och varför hittar dom små jävlarna alltid igen mina knä veck... gggggrrrrrrrrrrr...............




3 kommentarer:

  1. Även om sommaren uteblir så kommer myggen...
    Ha det fint ändå bland alla flygfän!
    /SA

    SvaraRadera
  2. Håller med dig vilken skitsommar..Jag har inte ens blivit brun ännu..regn och kyla bara fortsätter ooch eftersom det snart är augusti så hinner vi antagligen inte få någon riktig högsommar värme botten..Men man får väl vara tackasam att solen syns ibland i alla fall ha en fin vecka min vän kram Night Lady

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin helg...
    Kram Night Lady

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!