fredag 27 december 2013

Men kors i taket! ÄGGE BORTI KATT is BACK........



Kolla kolla kolla........ I´m back. Fråga mig inte hur, för jag har banne mig testat om o om igen. Men ICKE sa Nicke. Idag började jag morgonen med att titta på Disas grafik och fick ett infall att testa igen. Skrev som jag alltid gjort och vaaaa?????? Funkade här är jag!!

Najs värri najs.... har ju saknat min blogg lite... för vissa saker kan man ju inte skriva av sig på facebook det blir liksom för långt typ. Eller nåt sånt... ja jag vet inte men ni fattar nog.

Nu ska jag börja det nya året med att städa upp å göra fint här...... pysa till Disa kolla om jag hittar nåt att starta om med så att säga. Inspireras och tjattra på min glädje min ilska mina tankar och allt annat ointressant som måste ut. HURRA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!