lördag 11 januari 2014

ASCH DÅ.........

Laddade hem Gimp. nämen va trist det var då. Jag blir så förbaskad att jag har lust söka fram min gamla stenålders dator från garaget nångonstans, hur kunde jag vara så klantig att inte ha kvar psp. och allt braigt jag hade där........

I hate my self.

TV:n kan vi kasta ut finns inte något som lockar.... då hade det varit perfekt leka lite på datorn. Och det har jag gjort men dont like...... känner mig sur kan ju bero på den pressade apelsinen med citron i förståss...  Jäklar vad surt det var.

Dagen har i alla fall susat fram i barnens tecken. Två små busar kom för att äta lunch och sen blev det så vi följde dem hem och gjorde middag åt dem också. Man skulle ha bandspelare ibland så man minns alla deras otroligt finurliga kommentarer...... bandspelare????????? Idag... ja ja... ni vet nog vad jag menar o tänker. Ta fram plattan eller IPHONE o filma dårå... trots all teknik så har man det aldrig igång just då det händer.

Jo en gång lyckades jag det var då Lukas fick sin fyrhjuling en underbar liten film med en super lycklig kille som skryter hejvilt för sin kompis och dunderar på lille bror att inte röra det å det....

Barn är rara. Idag då dom kom så slog vi vad att Linus skulle ropa jag vill ha en kaka då han kom. Så då det plingade på dörren och han stod där ropade farfar VI ÄR INTE HEMMA..... Treåringen svarar snabbt -Dumma dig inte farfar jag vill ha en kaka. HAAAAAAAAAAAAAAA........ vad ska man säga???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!