söndag 22 januari 2012

Allvarliga problem........

Gjorde en upptäckt..... 
Har glömt ta ner en julstjärna. Men nu kan jag banne mig inte bestämma mig om det är en lampa eller en julstjärna....alltså jag vill med andra ord låtsas att det är en helt vanlig lampa....... så den får hänga kvar.

Bara bäckåås jag har ingen annan att hänga där och det behövs nåt i tvättstuge fönstret det blir så mörkt trist och fult utifrån... 

JAAA ni hör ju UTIFRÅN det kan ju köra förbi en bil nån gång i timmen så där och då tänker dom förståss genast men -TITTA vad mörkt det är i den där tvättstugan.......eller så tänker dom men va fan har dom julstjärnan kvar än?????
 Nu snackar vi allvarliga problems.......

1 kommentar:

  1. Näääää..men det där ser alldeles bestämt ut som en vanlig lampa...julstjärnor är i papper och bara med spetsar runt åt ett håll..*Nickar menande!
    Klart den ska hänga kvar!!! Skulle den ha gjort om det var min!!!

    Kram

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!