lördag 21 januari 2012

Same shit......

Ja inte mår jag ett dugg bättre idag överkörd av tåget och en ångvält och manglad lite eller förresten utav helvete.......

Nu tänkte jag få min blogg lite snyggare....söker efter SNYGGA BAKGRUNDER... önskar jag vore lite som Disa nu... KAN SJÄLV.... men va fan jag har ju inte ens ett program att testa i. SHIT!!! Förresten är jag inte heller så jävla bra. Så då får jag minsann sitta här och söka med ljus å lykta .....vet inte ens vad jag vill ha...

Fram med jaktbössan och ut i rymden???? Eller va tar man fram??? Ett rymdfartyg kanske....

1 kommentar:

  1. Jag har ju gjort en del bakgrunder, men det finns massa annat fint om man söker på templates eller sidmallar. Mina finns i höger"filen" ;o) om du hittar nåt så är det bara ta där. Kram och hoppas du får må bättre fort nu!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!