onsdag 18 januari 2012

Trött som f-n

Varför sovar man alltid bäst då det är dax att pallra sig upp?????


Ett fenomen som infallit med åren.... OCH... Jag la mig tidigt igår pga. SKALLEBANKEN dunk dunk dunk... men råkade ju ha Paddan i sängen så jag hamnade i den...... låg och läste Rantamors gamla bloggar och kunde inte sluta.... ojoj vad härligt hon skriver och vilka bilder...

På min nya blogg blev hon genast en favorit som jag kommer titta in till ofta........

Men pass upp om ni tänkt sova.. .. hmmm..... jag blev fast länge.....rackarns.. underhållande...

Ny dag och nya möjligheter, vad man ska få gallfeber över idag då med andra ord??

Styrelse möte med Kabe klubben ikväll.......dax å planera för vårträffen och jag vet att våra åsikter går isär jag tycker vi ska ta fram spenderbyxorna och ha ett riktigt TACK O GOODBYE kalas för nu är det några i styrelsen som vill bli utbytta efter många år bla. Jag..hihihi....
Det tål väl att firas.... god mat superduper underhållning och var vi håller till har mindre betydelse bara vi ryms och lokal finns att käka och dansa i....jaja det kan jag ta ikväll då avgörandet är lagt.

Dax å kolla om det hänt nåt på fejjan...

Ha en braig dag !!

3 kommentarer:

  1. TACK för dina snälla ord om min blogg...
    ja du vet jag skriver hellre än bra...
    har en svägerska som påstår att jag borde ha en korrekturläsare...
    hon är en snipen lärarinna...
    ***ryser***

    Ha en bra dag utan huvuddunk...

    Tjingelingen...

    SvaraRadera
  2. Rantamor har så fantastiskt fina bilder. Jag njuter av dem var gång jag tittar in där. Hennes mat är inte så dum heller jag älskar dessa bilder som får mig att vattnas i munnen.

    SvaraRadera
  3. Håller med CW maten gör en hungrig mittinatta!!!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!