måndag 27 februari 2012

En kupp...



Hahaha... nu har jag gjort en kupp.... på arbetsbänken står allt klart och väntar på mannen.
Han gör bara världens godaste.

Då han kommer genom dörren väntar jag med spänning på vad han ska säga,  för potatisen ligger beredd att rivas mjölet och saltet står där pannan full i vatten och fläsket är skurit i bitar.

HEHEHEEE....... jag blev bara så himla sugen på en stor rund och god palt till middag.

 Och några köpes paltar vill jag inte ha.
ÄCKLIGT...



BTW. bilderna ovan är ju rätt glittrig och glamourig det är isgardinen som hängde framför vårt husvagns fönster i helgen. Jädrar i min lilla låda vad fint det var......

3 kommentarer:

  1. Smaklig måltid om nu kuppen din funkar... =D
    Och va kul att kunna åka ut till husvagnen om helgerna...mys...

    SvaraRadera
  2. Ja min kupp gick hem.....och gott värre var det.

    SvaraRadera
  3. Det gäller att vara smart! :)
    Vackert med droppen där på sista bilden!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!