måndag 27 februari 2012

triss i schlager glitter och glamour.....


Schlager glitter och glamour.... 


Veckans ämne på fototrissen...
där du denna vecka även tävlar om....

Två biljetter till finalen av Melodifestivalen 2012 i Globen den 10 mars, övernattning i dubbelrum på Clarion Stockholm, och innan finalen får man dessutom njuta av ett event med trerätters middag på hotellet. (Resa till Stockholm ingår ej.)

Du måste länka till Svenska spels Bingosida för att delta och det gör jag här och nu...




Snabbt kastade jag en cd skiva i solen på köksbordet 
och dit med ett glittrigt halsband
 tänkte liksom det står ju för alltihopa då......
men men solen var snabbare än mig och försvann
 innan jag hann få den perfekta bilden.....
men eftersom jag tycker dom är lite små fräcka så får det bli min triss i alla fall.



Själva schlagern det får cd-skivan stå för.
Och halsbandet får liksom dubbla jobb både glitter och glamour. 
Så tänker jag idag..


Inte för jag vet om jag behöver säga det
 men smycket är ju Rock by Sweden som Laila Bagge faktiskt ligger bakom...
musik musik hela vägen.......

7 kommentarer:

  1. Jamen d där funkade ju bra till temat...
    men jag måste ärligt säga att jag inte är så förtjust i döskallar..
    inte i nåt annat bling, bling heller.
    Men musik...minus dansbands...gillar jag ja inte jazz heller...

    SvaraRadera
  2. Jag älskar bling bling... och dö skallar är helt okey för mig som synes. Och musik då gillar jag nästan allt hmm.. mer eller mindre...men allätare säger vi väl.

    SvaraRadera
  3. Inte visste jag att cd skivor kunde fås att glittra så glamouröst, dödskallen är ju rolig den;-) och glittrar också trots allt, hehe.
    (Jaså gammal hundutställare- får man undra vilken ras?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade uppfödning av Bearded collie i 20 år.

      Radera
  4. Vilken häftig effekt med glittrig cd-skiva mot smycket. Det gillade jag! Blir lite sugen på att testa att fota det någon dag. Nu när vårsolen börjar titta fram och äntligen ge lite fotoljus igen!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!