torsdag 15 mars 2012

Bolognese.... å då mena jag inte en hund!

Så där jaaa.... fyy fan vad duktig jag är och ingen ger mig ett endaste litet diplom!
Ja som vanligt får jag väl hedra och ära mig själv dårå.....

DIPLOM
Tilldelat
Lena 
för hon har precis gjort 
VÄRLDENS GODASTE BOLOGNESE.




dii ämenänts maj deer Wåtsån!

Borde nog lägga ut madrasser i hallen på en gång ....för gubben kommer troligen tuppa av direkt av vitlöks doften. Och om jag sen skulle berätta för honom att det är sex, jaaa.... SEX vitlöks klyftor i den, då stiger han  förmodligen aldrig upp någe´mer från madrassen. Så det tänker jag ALDRIG berätta nix ..pix... han får läsa det här!!

Kommer bara säga det är så lite det märks knappt...
För jag är så himla säker på att han kommer tycka det är skita jäkla gott!!


BTW.
Ni vet väl att det finns en jätte söt hund ras med samma namn .



2 kommentarer:

  1. HAHhAhAaaa..lever vi nån sorts pralell liv med varann?? Min gubbe har samma reaktioner på vitlök ;o))
    Men det var säkert jättegott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh... du gjorde det! Jag ska... snart... kanske... eventuellt också göra en äkta B...
    Min gubbe älskar dock vitlök lika mycket som jag :)
    Ha en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!