fredag 16 mars 2012

Jag är gift med Einsteins bror Steindum

Jaa vad ska man säga men naanting såå våldsamt trög "klimakterie gubbar" är......

Idag fick jag åter beviset för att min gubbe är inte Einstein direkt. Jag skickar honom ett sms köp mandel på ÖB. 19.90 för ett halvt kilo. (Fick nämligen ett tips idag på hur man gör sitt eget snacks.... istället för dyra pistagenötter typ.)

Jaha å vad tror ni han gör?? Går på ÖB och letar och letar efter mandel potatis och hittar förståss inga, men så tänker han fan vad dyrt, det är ju nästan förti spänn per kilo. Jag köper ingen mandel här det är ju billigare Ica.

Han åker på Ica 16.90 kilo jävlar vilket fynd!!

Så stolt som en tupp då han hämtar mig på jobbet förklarar han jag köpte allt potatisen billigare.....

Excuse me??? 
Vadå potatis???
 Mandel... 
Söt Mandel!


3 kommentarer:

  1. hos oss är det nya glasögon nu så jag hoppas på bättre tider ,men det borde kanske skaffas en hör apparat också ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera
  2. ramlar in så här på fredags kvällen o ler :) Dom är för goa hörru, gubbarna menar jag, haha....
    Härlig blogg !!
    Ha en trevlig helg // Britt Inger

    SvaraRadera
  3. Haha... tänk så det kan bli :)
    Men mandelpotatis är också gott!
    Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!