torsdag 15 mars 2012

Mästerkocken...

Fasiken jag fastnar i alla matprogram på tv. Halv åtta hos mig och Mästerkocken igår... och dom lagade Bolognese. Och jäklar vad jag blev sugen på laga det till middag. Har aldrig gjort en riktig äkta Bolle...
Ikväll blire premiär. Japp jag SKA. För den delen tror jag att jag bara får provsmaka på den tänkte det skulle bli en utmärkt middag i husvagnen på fredag kväll.

Tänk att tv-n styr min mat nu också. Lätt påverkade..... alltså inte sååå vidare yrslig av något vin eller så utan Lätt påverad... har testat många många halv åtta recept också. Vissa en riktig hit vissa som hissats till skyarna av tv-programmets gäster har smakat värre än en urvriden disktrasa.....tror jag.....

Så f-n ta herr Morberg om han lurat på mig nåt jag inte gillar nu. Då jäklar får han nog komma till husvagnen på fredag och fixa middag åt oss. Eller förresten glöm det han kastar och slänger för mycket kring sig då måste vi ju sanera hela vagnen efteråt.

Glöm det alltså! Jag köper en djupfryst paj från felix eller nåt... i värsta fall....




1 kommentar:

  1. Vet du... jag har heller aldrig lagat en Bolognese - måste nog testa det jag också :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!