torsdag 8 mars 2012

Dagens.... sand.....

Dagens meny.. i min blogg....

Sommar sommar sommar kom nu då. 
Jag är så less att bara se vinterbilder hos mig. 
Så precis idag blire´ sandbilder, för jag behöver sand. 
Både hemma och på jobbet. 
Ja alltså inte inne på jobbet utan där jag parkerar. 
Förresten inne också ibland. 



Håhåjaja va de blåser i trääa ida...

Å kärringhalka äré på Internationella kvinnodagen.....jojo..
men det är i alla fall lika för alla i det fallet.
Jämlikhet vare ...

Jag  längtar verkligen efter sand........
en hel sandstrand... 


Man glider ur bilen på parkeringen på jobbet
 sen stapplar man in med korta små steg 
och är livrädd att fötterna ska ta en sväng mot himlen 
då man går. 
Man ser troligen ut som man håller på skita på sig 
då man trippar fram
 dutt dutt dutt.. 


Man vill ju inte bryta av sig någon fot eller ben eller lårbenshalsen 
som var så vanligt gamla kärringar gjorde förr, 
numera hör jag aldrig talas om det.
 Kärringarna var nog svagare förr.....
 förlåt förlåt jag kommer bergis få ångra det där.... 
-Dear gud jag bara skämta med dig aprillo!
Jag är ingen She qvinna 
jag har brutit foten en gång.
Å de var f-n ingen lek.
Stackars stackars mig 
varé...
Så jag vill  INTE göra om det.



Och största nyheten i tidningen idag Någon har skiljts sig.
OH MY GuuuuD!!
Första gången det sker i Sverige.
 Men en sån sensationell nyhet. 
Ur spännande...... 
Vem f-n bryr sig... 
Tur hon fick ett bra jobb först. 
Så hon kan jobba tills hon blir 75.

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder på lilla badpojken :) Längtar också efter sommaren... eller åtminstone efter lite mer vår!
    Ja det gäller att se sig för var man sätter ner fötterna...
    Och ja man kan tro att det är första gången det sker en skilsmässa i Sverige... säger som du... vem bryr sig?
    Lev väl öch akta dej för isfläckarna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Unrderbara foton med strangossen :o)
    Love it. och längtar också efter sol och sand.
    Ja..hon tycker väl att hon inte behöver Reinfeldt längre eftersom hon fått jobb med bra lön,,,skulle väl vem som helst sticka och dra från den Muppen.
    Ha en skön Fredag och akta dig i halkan.
    Kram

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!