onsdag 7 mars 2012

Middags gäster.....små troll...

Soffläge en stund. Det har jag gjort rätt för. Natten var ett hell med min fibbro. Jobbet idag var ett evigt springande jag var trött så jag kände mig yr.

 Kan förståss berott på Tramadolen också, jag börjar bli rädd för dem...... fan vad konstig jag blir. Ska försöka få mig något annat nästa gång jag träffar min läkare.

Lukas

Drack en sån där man får vingar av och banne mig om jag inte nästan flög fram efter den, där på nionde våningen. Jo jag är en ganske högt uppsatt person...fniss.... jobbar i toppen så att säga :-) hahaha...

Linus

Har i vart fall gjort i ordning middag sen jag kom hem det blir Lasange och min son med familj kommer och käkar. Längtar förståss mest av allt efter små trollen och allra mest förståss efter vår charmprins Lukas, han är så underbart rolig att lyssna på, har ett ordförråd som är otroligt för en tre åring. Kan så mycket och är så "lillgammal".

Lillebror är förståss en sköning också men har inte hunnit bli lika skoj att snacka med..... bara 1 år och 3 månader, men han kommer starkt. Tycker dom blir roligare med åren.... fyy på mig va? Men jag bara är så.


2 kommentarer:

  1. Sköna härliga småtroll du har...
    hoppas att maten blev till deras belåtenhet.

    Ha d gott och hoppas att du sover gott inatt...
    och du den tabletten är det ju morfin i så inte konstigt att du blev lite trött.
    Har dom också jag...

    SvaraRadera
  2. Riktigt söta bägge två!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!