söndag 4 mars 2012

Rackarns slarv maja... eller denil cement......

Men rackarns öde.... är jag denil cement eller civil agent eller bara allmänt en riktig slarv Maja, eller lite för stressad då jag åker iväg från vagnen.... joo jag gjorde det, körde  ifrån batteriet till kameran.

Snyggt Lena, det står och laddar i sovrumsfönstret i husvagnen. Så snopet... stannade på vägen hem för att fota den däringa spegel kyrkan efter konstvägen igen då solen låg så häftigt i den. Kiss my ass. Vilken lång näsa jag fick.


Men vi orkade bara inte vända om flera mil för det. Jag får klara mig med lilla bloggis kameran då i veckan. Men  skryta å skrävla över hur vackert det var i helgen det kan jag glömma, eller föresten det kan jag inte alls jag kan ju skriva om och om igen det var alldeles alldeles underbart ....bättre än en kväll på slottet :-)



Dessvärre går ju en helg alldeles för fort. Nu är det måndag snart igen. Och verkligheten är ikapp och man ska gå där med en ångest......när kommer fet smällen.....vi går och väntar och väntar. Men inga nyheter är ju bra nyheter. Vad händer blir det nya ägare på stället, fortsätter studenterna driva, får vi sparken, blir det indragningar eller läggs alltihopa bara ner..... Ovissheten är jobbigare än man kan drömma om.

Jag måste få göra som strutsen va... stoppa huvudet i snödrivan... eller vare nu va......






3 kommentarer:

  1. Nämen, så trist att glömma kamerabatteriet så där... synd! Hade varit fint att få se den där spegelkyrkan. Skönt med en härlig helg, men oj så jobbigt att "gå i väntans tider" på jobbet. Vet ju med mej själv - ingen arbetslust, ont i magen och så den gnagande oron. Men som du sa "inga nyheter är goda nyheter". Håller tummarna och hoppas att det är så...
    Ha det så bra du bara kan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jamedn du får ju desto mer nästa helg att lägga in istället.
    Jag skulle också fota igår när vi grillade ute, men som vanligt var ju batterierna slut då så det blidde inga kort alls.
    HA en go dag.
    kram

    SvaraRadera
  3. Snödriva föreslår jag, det blir mjukare då he,he,he! Nej, tycker faktiskt synd om dig, sant!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!