måndag 9 april 2012

Foto triss Lång

FOTO TRISS Långt

Fler trissar här


Man kan ju tolka som man vill så detta är min tolkning på långt.......


Inte på långfredag men väl  på påsklördag, då vi satt och intog middag då landade plötsligt två lång väga gäster. Gissar det var långt ifrån vad dom väntat sig då snön och isen låg kvar.




Dom vandrade runt en stund i snön och jag önskade verkligen jag inte varit så långt ifrån.
Men det fick bli som det blev. 



Dom blev dessvärre inte långvariga så lyfte dom å drog iväg.


3 kommentarer:

  1. Härliga bilder på sångsvanarna! Hoppas du haft en bra påskhelg :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är det som är så kul med fototeman att man tolkar som man själv vill :) Du har gjort det på ditt sätt, vilket jag gillar. Fina bilder och visst önskar jag oxså att avståndet kunde vara lite närmare ibland :)

    SvaraRadera
  3. Ser lite konstigt ut med
    svanar som vandrar omkring
    i snön. Men bilderna är hur
    fina som helst.

    Kram
    Sussie B.

    http://pyssligasussie.blogspot.se/p/fototriss.html

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!