tisdag 10 april 2012

Städat på morgonen........ibland mina vänner.....



Ännu en helvetes natt inte mycket till sömn. 
Vaknar av ett skitväder och finner ändå mer skit på facebook,
 näee varför ska man läsa sånt man retar sig till vansinne på???


JAG VILL BARA MÅ BRA!

 Inte en gång till, nu är det nog.
Städa städa städa... 
ja tyvärr åkte några oskyldiga med,
 men pga. jaa ni vet.....man läser ju varandras kommentarer. 
 Men thats life. 
Vi har inte så mycket gemensamt i alla fall.
Är liksom bara släkt med släkten... 




3 kommentarer:

  1. Hej och god morgon... trots smärta, dålig sömn och skit på FB...
    Blev först lite rädd att du städat bort mig med, men insåg att det var vänner på fejan du menade... eller?
    Önskar dig ändå en bra tisdag
    Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon Anki, nej då det var fejjan som fick sig en omgång och genast mår jag bättre. Man ska inte bry sig jag vet men i vissa lägen är det oundvikligt. Jag brinner invärtes gång på gång... suck pust ..

    Och då är det nog bättre för mig slippa se och läsa och irritera mig.

    Önskar dig en bra dag med!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag brukar också dra en rensning av mindre nödvändiga vänner.
    Det där med att hinna åstadkomma en massa jämt och samt är ett himla dumt påhitt.
    Funderar på att åka iäg och bosätta mig i er husvagn istället och slippa ifrån ett tag.

    ha det göttast
    kram

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!