tisdag 10 april 2012

Tomorrow I will.....

Jamen det är ju för underbart hela dan har snön vräkt ner och jag har påsklov och jag har inte åstadkommit ett jävla piss. Jag har huvudvärk och jag har ett ur uselt humör och jag har och jag har.... jaa det har jag.

AH what a fuck imorron äre en ny dag och då ska jag ha sovit heeeellllaaaaa natten .......och vakna utvilad glad och lycklig. Japp för jag har redan bestämt mig, efter två sömnlösa nätter, att i natt äre min tur att sova. Det blir och trycka ner en liten söt Stilnoct ikväll. Då var väl tusan om inte John Blund ska komma förbi med sitt paraply även hos mig

Tittade i alla fall in imorse hos en bloggvän och blev så där upp över öronen förtjust i en bild av en påsktallrik med mat. Ni skulle sett så finurligt....vill genast bjuda hem mina vänner på mat speciellt fröken Clarry Kantarell (min underbart goa vän som förser mig med svamp år från år). Hoppas jag kan ha detta i minnet tills vi har möjlighet att äta tillsammans nästa gång.

Små söta flugsvamp ägg.. det såg ut att vara en tomat halva (tömd förståss) tryckt fast över ett ägg, (och lagt på små, små äggbitar så det såg ut som flugsvampar, gissar det var ägg bitar, kan ha varit lök också) men så himla gulligt så vackert så glad man blev av bilden.

I alla fall snart dax sätta på..... potatisen och intaga diverse rester från helgen.


1 kommentar:

  1. I morgon skall jag också göra något vettigt ... det har jag bestämt! ;)

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!