onsdag 11 april 2012

Just idag är jag stark

Just i dag är jag stark just idag mår jag bra jag förs framåt av kraftiga vindar.......likadana som igår.... fan vad det blåser idag också.

Döskalle ängel... jag mötte i helgen. Ville nog säga nåt som den gapar.


Blir intressant om man tänker fortsätta blåsa på, på facebook också.... det är så lågt så lågt. Jag har förklarat varför jag tar bort en viss person från min vänlista, (pga. det skrivs så mycket som kan misstolkas och bli fel i ett läge då vi ska få ordning på saker och ting)  då sätter man igång och förlöjligar på andras bloggar så man VET att jag kan se det.

TACKAR jag var ute efter att lösa ett problem, inte att göra det större. Men plötsligt upptäcker jag en sida som jag aldrig trodde fanns, hos en människa som jag satt väldigt högt upp på min pidestal.

Igår föll hon ner.

Hur vi nu ska kunna lösa saker och ting det vet inte jag. Förstår överhuvudtaget inte hur hon tänker. Om jag förklarar att jag inte vill läsa och missförstå vissa saker för att vi ska få ordning på vårat liv, så går hon på och rent ut förlöjligar, skäms på dig!

Men kanske var det så hon ville ha det..........vi tar och raderar den här delen i släkten så blir det bra. Ja men sitt inte och säg något annat då. Jag blir så ledsen. Jag hade så höga tankar och tyckte så mycket om, nu undrar jag bara vad ????

7 kommentarer:

  1. Inte roligt när det blir sådär..Men man får vara glad över att veta att man inte spiller mer tid i onödan på någon som inte ens är värd det...
    kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det blåser "måbravindar"! Riktigt läbbig dödskalle som gapar så stort undrar vad den säger?
    Väldans trist med människor som bär sig illa åt - vare sig de är släkt eller inte...
    Man blir så besviken när någon man tycker om visar sig vara någon helt annan :(
    Ta bort personen ur dina tankar (om du kan)!
    Trots allt - ha en bra onsdag :)
    Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Den bilden har verkligen många 'djup'! Både läskig och böljande vacker.

    Ledsamt och kämpigt när det går snett i en relation! Hoppas att ni kan lösa 'konflikten'! Det mesta går att lösa med sansad konversation, om viljan finns hos alla inblandade parter...

    Lycka till!

    PS. nu ska jag ta mig en lite längre bloggrunda här inne hos dig. Jag är ju nykomling här jag. Och göööörnyfiken ;) DS.

    SvaraRadera
  4. Fotot är ju änne ett bevis på att du hittar det mest förunderliga i naturen om än det kommer att försvinna snart då våren med solens hjälp kommer att radera det, tur då att du har förevigat det.

    Sen till det som har upprört dig såååå.........jag förstår verkligen din besvikelse över någon som du tydligen har tyckt så mycket om,,,,,,,,,,,,går det inte på något sätt att repa detta tro......att bli sårad så där kan verkligen sätta helt stopp för all kontakt i framtiden men det skulle vederbörande ha tänkt grundligt på när du bara ville få en nystart på något som hade hakat upp sig och inte att det skulle bli etter värre...........kan inte annat än säga SÅÅÅÅÅ TRÄKIGT FÖR DIG. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tråkigt ska det vara och inget annat.

      Radera
  5. Önskar dig ett härligt slut på weckan och en fin helg..
    Många kramar Night Lady

    SvaraRadera
  6. Jättetråkigt att det blir så här men ibland är det tvunget att sätta ner foten men att sen bli förlöjligad är INTE ok....
    Ha det gott,kram!

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!