måndag 11 juni 2012

Är jag med  i dolda kameran månn tro???

Oh my god. Jag trodde banne mig inte det var sant...
Åkte till Övik idag för att försöka få klippa mig eftersom dom har gott om drop in så tänkte jag att det är ju svin enkelt...... 
och det var det.

Men herre jävlar ... 
billigt som attan var det också, 199 spänn
lite skillnad mot sist i Umeå nästan 500 kr.... 
-de du tänkt jag här fyndas som aldrig förr !!

Då jag satte mig ner och kvinnan som skulle klippa mig började med att byta glasögon och förklara att hon såg inte så bra med dubbel slipade så tyckte jag väl inte det var så himla märkvärdigt...

Men då hon började klippa och bytte glasögon typ var tredje minut började jag bli orolig och tittade mig runt, tänkte att -Va tusan säg inte att jag är med i dolda kameran..... detta kan inte vara sant man kan väl inte göra så, skämta så rått, eller kan man det???? 

Nääeee jag gick i alla fall därifrån utan att någon knacka mig i ryggen och sa att jag varit med om en blåsning. Fast det hade jag ju å andra sidan....

Tvivlar starkt på att hon ens var utbildad frisör.

Dessutom tyckte hon att mina ljusa slingor var så himla fina som min kära make gjort!!!! Blekta så det förslår... och gjorda för att jag skulle färga sen så det blev lite liv i det hela.
(hade aldrig tordas visa dom för hon som klippte mig sist då hade hon halshuggit )
du kan gärna sitta i solen och bli ändå ljusare kommer bli så fiiint...
 host host host... tokkärring tänkte jag som ALDRIG någonsin varit så ljus som nu och det räcker och blir över jag är och förblir en mörk hårig kärring.
Men gillar lite effekter i det så äre....

Du skulle kunna dra i lite gele så det ser lite blött ut sa hon..... 
snacka om kunna se vad sina kunder går för. 
FULL POTT!
Inte ett rätt på hela vägen hahahahaa....

Jag vill för fan ha ett busigt rufsigt hår inte en slät slickad skalle som ser ut som man tappat ut smörpaketet i...
Så här efteråt undrar jag om hon kanske var blind???

Väl tillbaka i vagnen skrattar jag mig lycklig över hårfön och locktång och hår spray och kam och tuperar och sliter och drar och tror nog det kommer likna mig i alla fall.

TJOSAN TJOSAN...



4 kommentarer:

  1. Hej Joormen...
    nu fick jag mig ett gott skratt...
    Tur att du fick behålla lite hår på huvudet..
    Var det en riktig salong eller..
    Låter ju helknasigt alltihop..Hon kanske var nybörjare eller så borde hon kanska skaffa nya glasögon..ha en härlig tisdag och hoppas du njuter av ditt hår nu :-)Kram Night Lady

    SvaraRadera
  2. Inte nog med att du är modig..det var ju tur att hon inte "skalperade" dig,brrrr!Jag minns med fasa hon som ville stajla mig "busig" och jag såg ut som "Kurtan" med en stor rufsig tofs fram i pannan....
    Ha det gott,kram!

    SvaraRadera
  3. Haha... ja nu fick jag mig ett gott skratt :) Men lite skraj också, för jag tänkte också ta en drop in för lite klippning. nu vet jag i alla fall att jag ska kolla så inte frissan har dubbelslipade glasögon - då vänder jag och går ut!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. See outside the window..
    Sun rising for u flowers smiling for u..
    Birds singing for u.. bcoz last night..
    I told them to wish u a wonderful good morning..
    Night Lady

    SvaraRadera

Men hellbervittes va gla ja bli att just du sa nåt! THÄNKS!